Subject: Küsimus ISO27001 sertifikaadi esitamise osas
From: "Merit Aavekukk-Tamm" <[email-masked]>
To: "ria uldmeil" <[email-masked]>, "Automaatvastus" <[email-masked]>
Date: Fri, 24 Jan 2025 09:58:27 +0200

E-kiri saadeti väljastpoolt RIA-t. Kui Sa ei tunne saatjat, siis ära ava
linke ega manuseid!

Tere

Pöördun teie poole Eesti Advokatuurist ning palun infot, kellele täpsemalt
RIA-st tuleks esitada ISO27001 sertifikaat?

Soovime nimelt täita VV määruse „Võrgu- ja infosüsteemide küberturvalisuse
nõuded“ § 3 lg 2 p-s 2 sätestatud kohustust:

§ 3.   Eesti infoturbestandardi kehtestamise volitus

  (1) Eesti infoturbestandardi kehtestab üleriigilise
<https://www.riigiteataja.ee/akt/dyn=119062024012&id=121122022034>
küberturvalisuse tagamise korraldamise eest vastutav minister määrusega.

  (2) Teenuse osutajale ei kohaldata lõike 1 alusel kehtestatud nõudeid,
kui on täidetud kõik järgmised tingimused:
  1) teenuse osutaja rakendatud turvameetmed vastavad rahvusvahelise
standardiga ISO/IEC 27001 kehtestatud nõuetele;
  2) teenuse osutaja on esitanud Riigi Infosüsteemi Ametile kehtiva
vastavussertifikaadi, mis kinnitab punktis 1 sätestatud tingimuse
täitmist.

Lugupidamisega ning ette tänades tagasiside eest

 Merit Aavekukk-Tamm

 jurist

 Eesti Advokatuur

  Kentmanni 4, 10116 Tallinn
  Tel 697 9253

   <mailto:[email-masked]>
[email-masked]